Forte di una pluriennale esperienza nel settore delle telecomunicazioni, Comarch progetta, implementa e integra sistemi IT per operatori del settore quali Telefónica, Deutsche Telekom, Vodafone, KPN e Orange.
La nostra tecnologia aiuta le aziende di telecomunicazioni in tutto il mondo a trasformare i propri processi per aumentare il fatturato, incrementare l'efficienza dell'azienda, semplificare le piattaforme software, ridurre i costi, migliorare l'esperienza dei clienti, creare nuovi servizi e ridurre il time-to-market.
Comarch é riconosciuta per il suo impegno nell’innovazione del settore delle telecomunicazioni dalle più importanti società di analisti tra cui Gartner, Forrester, Frost & Sullivan, Informa.
The telecommunications industry is evolving rapidly, with the development and application of artificial intelligence (AI) having a significant impact on the sector. AI tools and systems allow telecom service providers to implement solutions such as chat-with-data, machine learning-based network optimization and security, and virtual assistants. Let’s see what opportunities these advances unlock.
The development of field service management (FSM) systems is witnessing a shift from extensive innovation towards a pronounced focus on cost optimization. Artificial intelligence (AI) has expanded its reach in the FSM domain, offering an array of features to aid dispatchers and technicians.
Please wait